Kebaikan Vitamin/Supplemen(Energizing Soy Protein) Shaklee~Rayflexs.blogspot.com

…Sejak kebelakangan ini,sayalihat peningkatan masalah kesihatan kulit wajah mahupun seluruh tubuh badan rakyat malaysia tidak pernah lupus.Masalah jerawat,jeragat, pori terbuka,kulit sensitif,parut berlubang,jerawat degil dan sebagainya sangat banyak dialami oleh kebanyakan penduduk malaysia khususnya remaja

.Masalah kulit ini timbul kerana disebabkan oleh proses pembentukan hormon testosterone pada lelaki dan estrogen pada wanita pada peringkat akil baligh.Selalunya lah kan lelaki akil baligh pada umur 12 tahun camtu.Meanwhile for the girls lebih awal dari lelaki.selain itulah kan…masalah kulit juga boleh timbul disebabkan oleh persekitaran.Nah contohnya,(sinar uv)panas terik, asap, hujan(especially hujan asid) dan banyak lagilah sebenarnya… 

…. Macam macam  jenis produk kecantikan dan kesihatan yang dijual di pasaran dengan macam2 ragam harga namun keselamatan produknya belum tentu terjamin.   

..Nah pada adik-adik dan akak-akak sekalian alam..jangan beli produk sembarangan tau..   sebab ade produk tu xde lulusan kkm, xde sijil jakim ade bahan berbahaya…hrmmm..

….sekali terbeli satu produk yg bermasalah macam nie…sekali guna mungkin okay ade prubahan  tapii setelah dua tiga minggu kemudian wajah semakin teruk ….nahhhh…susah nak rawat noh..

Jadi APA produk yg dijamin terbaik di pasaran???terdulu dan terkini??

…of courselah…SHAKLEE!!!!!


ade banyak sebenarnya produk shaklee ni tapi ni abe ray nak kongsi Energizing Soy Protein(ESP)..

… so APA KELEBIHAN ESP SHAKLEE NIE….???

antaranya...

  • kalau anda tak kiralah lelaki ke wanita unur berape ke dah guna ESP nie kan kulit anda akan tampak lebih anjal dan gebu ….aauuummm


  • selain itu, kulit akan nampak tegang dan sihat


  • dapat membantu mengekalkan tenaga untuk jangka masa panjang sangat berguna untuk pekerja-pekerja berat


  • dapat memudar dan meghilangkan parut pada wajah dan kulit selain wajah


  • dapat membantu mengawal pertumbuhan jerawat


  • dapat menguatkan akar rambut dan mengurangkan keguguran rambut 


  • mampu mempertingkat fungsi hormon wanita 




  • membantu menguatkan ingatan


  • anda akan rasa sentiasa kenyang walaupun buat kerja berat.nie sangat sesuai untuk mereka yang ingin turunkan berat badan



*Disclaimer:Produk ini bukan bertujuan untuk merawat,mendiagnosis,mencegah atau menyembuhkan sebarang penyakit*


nampak banyak  khasiat ESP nie…

  berminat?kalau rasa nak order boleh hubungi saya,

..
;;

VITAMIN & KONSULTASI
Rayeizan Mohd Hamsah
SID:1235238
call/sms/whatsapp;0132732311
facebook:Nazieyar Khilzam lau
Instagram:@nazishaklee@nazieyar
email:rayeizan@gmail.com



4 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge